Nieuwe leden voor ondernemersvereniging gemeente Zuidhorn

Gepubliceerd op: do 12 februari 2015, 21:28u

Woensdag 11 februari was er in zalencentrum Balk de jaarlijks vergadering van de ondernemersvereniging gemeente Zuidhorn.

Wil Hoogeboom van de Hayemaheerd te Oldehove, Stefan Wieringa van Motorcentrum Westerkwartier, Jan Willem Burgler van Burgler Transport Noordhorn, Sylvia Bruinsma van Kinderopvang “Het Speelhuis te Grijpskerk, Peter Matter van ongediertebestrijding Matter Noordhorn en Marcel Gjaltema van Gjaltema Impregneerbedrijf ook uit Grijpskerk konden worden begroet als lid.

Tijdens de avond werd een drietal presentaties gegeven. Wethouder Stol vertelde iets over de gebiedscoöperatie Westerkwartier en de innovatieboerderij Zuidhorn. Leon Teeuw en Reint Brondijk gaven een doorkijkje in het nieuwe gemeentelijke duurzaamheidsbeleid.

vlnr Stefan Wieringa van Motorcentrum Westerkwartier, voorzitter Jan Mechielsen Jan Willem Burgler van Burgler Transport Noordhorn,  Sylvia Bruinsma van Kinderopvang “Het Speelhuis te Grijpskerk, Peter Matter van ongediertebestrijding Matter Noordhorn en Wil Hoogeboom van de Hayemaheerd te Oldehove,  Marcel Gjaltema van Gjaltema Impregneerbedrijf ontbreekt op de foto.

» Meer op welkominzuidhorn.nl