Ondernemers vergaderen in Balk

Gepubliceerd op: di 20 maart 2018, 13:47u

Afscheid bestuurslid Hoeve en Stamppottenbuffet

15 maart 2018 was de jaarvergadering van de Ondernemersvereniging gemeente Zuidhorn. Als gast was waarnemend Burgemeester Greetje de Vries-Leggedoor uitgenodigd.
De vergadering was zoals gebruikelijk bij deze club kort en krachtig. Extra aandacht werd besteed aan het feit dat bestuurslid Wim Hoeve na 14 jaar zijn functie neerlegde. Uit handen van secretaris Edda Miedema ontving hij een pakket met streekproducten als dank voor zijn jarenlange inzet. Wim Buss trad toe tot het bestuur.

Kort voor het gezelschap kon beginnen aan het stamppottenbuffet van Restaurant Balk nam de Burgemeester het woord. 18 april is er een reis gepland naar de eerste en tweede kamer. Elke dinsdag gaat zij naar Den Haag toe omdat zij in de eerste kamer zit voor het CDA. Voor de Ondernemers een uitgelezen kans om eens rond te kijken op het Binnenhof